Ar galima užsisakyti prekių neprisiregistravus internetinėje parduotuvėje statybuturgus.lt?

Taip, užsakymą galite pateikti ir neprisiregistravę. Tiesiog įveskite savo vardą, pavardę ir el.paštą. Taip pat galite prisijungti naudojant socialinės paskyros Facebook prisijungimą.

Kodėl verta prisiregistruoti?

Rekomenduojame prisiregistruoti, nes tuomet Jūs ne tik matysite savo užsakymo vykdymo eigą ir būsenas, bet ir turėsite galimybę atsisiųsti visų savo užsakymų sąskaitas faktūras, matyti užsakymų istoriją.

Ką daryti jeigu neprisiskambinu?

Stengiamės ir nuolatos tobuliname savo telefono linijas. Deja, dėl didelio apkrovimo tam tikru dienos metu, yra sunkiau susisiekti su mumis telefonu. Tuomet siūlome parašyti mums el.paštu info@statybuturgus.lt, nes į laiškus reaguojame greitai.

Ar iškraunate prekes pristačius?

Prekių iškrovimo, sunešimo ar užnešimo paslaugos neteikiame.

Prekių iškrovimu turi pasirūpinti pirkėjas, turėti asmenis ar techniką, kuris iškrautų prekes iš transporto per kuo trumpesnį laiką. Iš anksto informavus (pateikiant užsakymą pasirinkti atitinkamą pristatymo būdą), tam tikras prekes klientui galime pristatyti transportu su autoliftu arba su keltuvu. Tuomet prekes iškrauname (iškeliame) iš transporto nurodyto adreso kieme tam paruoštoje vietoje – Pirkėjas turi pasirūpinti, kad būtų patogus privažiavimas, tvirtas pagrindas, saugi aplinka visiems dalyviams, kad vairuotojas patvirtintų sąlygų tinkamumą.

Ar pakraunate prekes sandėlyje?

Klientui atvykus atsiimti prekių į mūsų sandėlį, prekes pakrauname į Pirkėjo transportą, pritaikytą prekių pakrovimui su autokrautuvais.

Kitu atveju sandėlio darbuotojai įvertina, ar gali atlikti krovos darbus, ar krovos darbus atliks pats Pirkėjas ar jo atstovas.

Ar pristatote prekes į paštomatus?

Taip, prekes, kurios pagal dydį atitinka, pristatome į Venipak paštomatus. Norėdami užsisakyti pristatymą į paštomatą, užsakymo metu pastaboje/komentare parašykite, kad reikalingas pristatymas į paštomatą.

Kaip sužinoti pristatymo kainą?

Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio, tūrio ir pristatymo adreso. Visada stengiamės Pirkėjui pasiūlyti mažiausią pristatymo kainą – ieškome pakeleivingų transportų ir geriausio sprendimo. Todėl formuojant krepšelį ir užsakymą, pristatymo kaina nebus automatiškai paskaičiuota.

Pristatymo kainą paskaičiuojame atskirai ir pranešame klientui el. paštu. Jeigu klientui tinka pristatymo kaina, tuomet jis patvirtina arba apmoka už pateiktą užsakymą ir užsakymas pradedamas vykdyti.

Jeigu klientui pristatymo kaina netinka, tuomet klientas tiesiog praneša el.paštu info@statybuturgus.lt arba telefonu +370 656 30170, kad užsakymą atšaukia. Tokiu atveju, kliento užsakymas anuliuojamas.

Kaip greitai gausiu prekę?

Gautus užsakymus stengiamės kuo greičiau apdoroti ir perduoti pristatymui. Dirbdami greitai ir su patikimais partneriais esame galime prekes pristatyti ir sekančia darbo dieną visoje Lietuvoje arba net ir tą pačią dieną, jeigu reikia pristatymo Kaune ar aplink Kauną.

Įprastomis sąlygomis užsakymus pristatome per 1-2 d.d., jeigu prekes turime sandėlyje.

Jeigu matome, kad užsakymas užtruks dėl prekių pakavimo termino, nepakankamo prekių likučio ar panašiai, tuomet susisiekiame el.paštu arba telefonu su Pirkėju ir informuojame apie pristatymo terminą.

Ar visas prekes turite sandėlyje?

Sandėlyje turime daugumą prekių. Kai kurių sandėliuojame didelius kiekius, kitų turime mažesnius. Kitas prekes, kurių neturime sandėlyje stengiamės atsivežti į sandėlį per kuo trumpesnį laiką – vienas galime pasipildyti per 1 d.d., kitas per 2 d.d., o jeigu specifinė ir reta prekė, tuomet pasipildymas gali užtrukti ir keletą savaičių.

Gavę užsakymą, Pirkėją visada informuojame apie pristatymo terminą.

Kaip galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Jeigu esame registruotas vartotojas mūsų internetinėje sistemoje, tuomet skiltyje Mano paskyra > Užsakymų istorija ir informacija, matysime užsakymo būseną. Dėl detalesnės informacijos galite parašyti el.paštu info@statybuturgus.lt

Kaip susitarti dėl pristatymo datos ir laiko?

Gavę užsakymą su Pirkėju susisiekame el.paštu arba telefonu ir pasideriname pristatymo datą ir laiką, kad būtų patogu priimti ir išsikrauti prekes. Taip pat galime užsakymo metu pastabose/komentaruose parašyti pageidaujamą pristatymo datą ir laiką. Atkreipiame dėmesį, kad prekes pristatome darbo dienomis nuo 8val iki 16val.

Kaip grąžinti prekę?

Parašykite mums el. paštu info@statybuturgus.lt ir mūsų vadybininkai viską paaiškins, bei susitars.

Ar yra minimali krepšelio suma?

Ne, pas mus nėra minimalios krepšelio sumos. Galite užsisakyti prekes už kokią sumą.

Koks Jūsų darbo laikas?

  • Užsakymai priimami visą parą (0-24 val.), visomis savaitės dienomis.
  • Sužinoti norimą informaciją galite bet kuriuo metu, rašydami elektrinio pašto adresu info@statybuturgus.lt arba darbo valandomis skambindami telefono numeriu +370 656 30170.
  • Pristatymas vykdomas darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.30 val., jeigu prekes pristatome savo transportu arba kitu laiku priklausomai nuo kurjerių/vežėjų darbo laiko.
  • Prekių atsiėmimo punktas Kaune dirba darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.30 val.

Ar nurodytos kainos yra jau su PVM?

Taip, visų prekių ir paslaugų kainos nurodytos su PVM.

Ar galima derėtis dėl prekių kainos?

Savo klientams stengiamės pasiūlyti mažiausią kainą, tačiau jeigu tą pačią prekę randate pigiau, praneškite mums ir mes pasistengsime Jums pasiūlyti dar mažesnę kainą.

Pranešti mums galite rašydami elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt, skambindami telefono numeriu +370 656 30170 arba rašydami žinutę per socialinio tinklo Facebook Messenger programą.

Kaip galima užsisakyti prekes?

Internetinėje parduotuvėje statybuturgus.lt galite užsisakyti šiais būdais:

  • Internetinėje parduotuvėje suformuojant prekių krepšelį ir įvykdant pirkimo procesą. Tokiu būdu užsisakius, sąskaitą gausite per kelias minutes.
  • Elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt atsiunčiant užsakomų prekių sąrašą su tiksliais jų kodais ir kiekiais bei informacija ar atsiimsite prekes patys, ar reikia pristatymo. Tokiu būdu užsisakius, sąskaitą atsiunčiame dienos eigoje.
  • Telefonu užsakymų nepriimame. Telefonas skirtas trumpai konsultacijai dėl prekių, esamo užsakymo ar pan.

Kokiu būdu reikia patvirtinti užsakymą, gavus el.laišką „Laukiame patvirtinimo”?

Užsakymą patvirtinkite atsiuntę laišką su tekstu: PATVIRTINU ir užsakymo nr. el.paštu info@statybuturgus.lt

Ar galima užsakymą patvirtinti SMS žinute?

Ne, kol kas nėra galimybės SMS žinute patvirtinti užsakymo. Užsakymą galite patvirtinti tik el.paštu info@statybuturgus.lt

Ar gali prekes pirkti įmonė?

Taip, prekes gali pirkti fiziniai ir juridiniai asmenys. Pildant pirkėjo rekvizitus, pasirinkite, kad pirkėjas įmonė ir tuomet suveskite įmonės duomenis.

Ar perkant prekes išrašoma sąskaita faktūra?

Taip, sąskaita faktūra išrašoma kiekvieno pirkimo metu. Prisiregistravę pirkėjai sąskaitas visada gali rasti vartojo paskyroje Užsakymų istorijoje.

Kaip sužinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu elektrinio pašto adresu atsiunčiame laišką, patvirtinantį užsakymo gavimą. Gavę užsakymą, pradedame jį vykdyti – suvedame užsakymą ir susisiekiame su klientu.

Ar gali už prekes atsiskaityti vienas asmuo, o jas gauti kitas?

Taip, gali. Tačiau atliekant užsakymą būtina nurodyti šią informaciją – prekes gausiančio asmens vardą, pavardę ir pristatymo adresą arba prekes atsiimsiančio asmens vardą ir pavardę.

Šią informaciją galite pateikti ir po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo, tačiau tai turite padaryti kuo anksčiau rašydami elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt ir nurodydami šią informaciją – prekes gausiančio ar atsiimsiančio asmens vardą ir pavardę bei užsakymo numerį.

Ar galima prekes pirkti išsimokėtinai?

Taip, galima. Tačiau dėl pirkimo išsimokėtinai būtina susisiekti su mūsų vadybininkais elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt, telefonu +370 656 30170.

Per kiek dienų pristatote prekes ir kokiu laiku?

  • Pristatymo terminas priklauso nuo pristatymo vietos, nuo užsakytų prekių sąrašo. Jeigu yra galimybės ir klientas pageidauja, prekes galime pristatyti net tą pačią dieną.
  • Jeigu prekes siunčiame per kurjerius, tuomet prekę klientas gali gauti ir sekančią dieną, jeigu užsakymas yra pateiktas ir patvirtintas iki 13val. ir prekės yra sandėlyje.
  • Visais atvejais, mūsų vadybininkai pristatymo terminą derina su klientu pagal jo norus ir mūsų galimybes.

Nuo ko priklauso prekių pristatymo kaina?

Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių svorio ir tūrio, pristatymo vietos ir, atskirais atvejais, užsakymo sumos.

Tikslią pristatymo kainą matysite atsiųstoje išankstinėje sąskaitoje faktūroje (arba užsakymo patvirtinimo pranešime, jeigu bus mokama prekių atsiėmimo arba pristatymo metu grynaisiais).

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, užsakymą galite atšaukti mažiausiai vieną darbo dieną prieš sutartą pristatymo dieną arba prieš išsiuntimo dieną, jeigu užsakymas pristatomas per kurjerius.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt, skambinkite telefono numeriu +370 656 30170 arba rašykite žinutę per susirašymo programą.

Ar galiu pirkti ne pilną pakuotę, bet tik kelis vienetus?

Taip, daugumą prekių galite pirkti ne pilnomis pakuotėmis, t.y. norimą kiekį arba mažesnę pakuotę. Tačiau kai kurios prekės parduodamos tik pilnomis pakuotėmis.

Norėdami sužinoti, kurios prekės parduodamos ne tik pilnomis pakuotėmis, rašykite konkrečias užklausas elektroninio pašto adresu info@statybuturgus.lt, skambinkite telefono numeriu +370 656 30170 arba rašykite žinutę per susirašymo programą.

Kaip elgtis, jei atvažiavus į sandėlį atsiimti prekių niekas neprieina?

Nebūna, kad niekas neprieina. Reikia palaukti (dažniausiai ne ilgiau kaip 10 min.) ir sandėlininkai tikrai jus aptarnaus.

Ką daryti, jei nesulaukiu atsakymo į savo el laišką?

Jeigu negaunate atsakymo el. paštu, rekomenduojame laišką siųsti dar kartą ar paskambinti telefonu +370 656 30170 arba parašykite per socialinio tinklo Facebook Messenger programą.

Ar galima prekes užsisakyti vietoje?

Biuro darbo laikas nuo 8:00 iki 16:30val (kaip ir sandėlio darbo laikas). Norint įsigyti prekes vietoje, reikia užeiti į biurą.

Jeigu norite atsiimti užsakytas prekes internetu, vistiek reikia užeiti į biurą, kur bus galima susimokėti už prekes ir/ar bus išduotos sąskaitos ir prekių pasikrovimo dokumentai. Tuomet reikės važiuoti prie sandėlio (į prekių išdavimą).

Neradau reikiamos informacijos D.U.K (dažniausiai užduodamų klausimų) skiltyje

Susisiekite su mumis el.paštu info@statybuturgus.lt arba telefonu +370 656 30170.

Prekė įtraukta į patikusių prekių sąrašą
Prekė įtraukta į palyginimų sąrašą

Dėmesio. Internetinė parduotuvė naudoja slapukus.
Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti puslapyje Privatumo Politika.